Koszyk

Regulamin

Regulamin sklepu

Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem www.mintlabel.pl jest Fashion Time ul. Krańcowa 134, 97-500 Radomsko (zwanej dalej Sprzedającym), posiadająca NIP: 772 207 34 95.

Zasady działania sklepu internetowego Mint Label

Sprzedająca prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się towary dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej Mint Label.

Zamówienia towarów przyjmowane są przez: e-sklep pod adresem www.mintlabel.pl.

Sprzedaż prowadzona jest na odległość, drogą elektroniczną, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron i na zasadach określonych w Regulaminie.

Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

Sklep Mint Label zapewnia bezpieczeństwo i całkowitą prywatność. Wszystkie dane osobowe Klienta są wykorzystywane wyłącznie w procesie realizacji zamówienia i nie są udostępniane osobom niepowołanym. Podanie pełnych danych służy zapewnieniu najwyższej efektywności wykonania usługi.

Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sprzedającą zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych;

Po złożeniu zamówienia, kupujący zobowiązany jest zrealizować płatność w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku nieodnotowania płatności, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

Sprzedająca zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia. W opisie produktu udostępniana jest Klientom informacja o pełnym zakresie rozmiarów.

Sprzedająca w przypadku niemożności zrealizowania zamówienia ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, bądź anulowania zamówienia, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

Dostawy zamówionego towaru realizowane są na terenie Polski jak i poza jej granicami.

Zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu – w przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze. W przypadku płatności online – po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto Sprzedającego. Jeżeli wybrany towar jest dostępny i nie ma innych przeszkód o których Klient został poinformowany,  pod wskazany adres zostanie on wysłany do Klienta w ciągu 2 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedającego.

W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto sklepu internetowego, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany kurierowi.

Dostarczaniem zamówień zajmuje się:

  • firma kurierska DPD – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych.

Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.mintlabel.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

Sprzedający zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 2 dni roboczych, od poprawnego złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności: przesyłka kurierem DPD.

Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny i zwrócić towar w terminie: 14 dni od daty sprzedaży.

Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest złożenie przez Klienta, przed upływem w/w  terminu oświadczenia na piśmie – można to zrobić na przykład przez wydrukowanie i wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, dostępnego w serwisie sklepu internetowego wraz z dowodem zakupu (paragon). Odesłanie produktu nastąpić ma  na adres: Fashion Time, ul. Krańcowa 134, 97-500 Radomsko z dopiskiem,, Zwrot zamówienia”

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania jak również zapakowany ma być w oryginalne opakowanie w którym został dostarczony Klientowi lub inne kartonowe opakowanie zapewniające dostarczenie zwrotu w nieuszkodzonym stanie.

UWAGA: rzeczy zamawiane indywidualnie lub pod inne wymiary niż standardowo dostępne w sklepie internetowym nie podlegają zwrotowi

Klient otrzyma zwrot ceny za zwracany towar na konto, z którego dokonana została wcześniej płatność;

Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Mint Label może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) stanowiącą o jej niezgodności z umową. Reklamację można złożyć drogą pocztową. Należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja” ( dostępny w serwisie internetowym),a następnie odesłać towar wraz z formularzem przesyłką opłaconą przez Klienta na adres Sprzedającego.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Sprzedający wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci wartość wadliwego towaru. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient otrzyma także zwrot poniesionych kosztów wysłania.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany na koszt Klienta wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

Przesyłki wysyłamy w ciągu 48 h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, nie uwzględniając sobót, niedziel i świąt, wtedy termin dostawy może się nieznacznie przesunąć. Koszt dostawy jest jeden niezależnie od ilości zakupionych sztuk.

Czas i koszt dostawy różni się w zależności od miejsca dostawy.

  • Polska: wysyłka kurierem DPD z dostawą w ciągu 5 dni roboczych – 25 zł 
  • Unia Europejska: wysyłka pocztą z dostawą w ciągu 5-10 dni roboczych – 120 PLN / 25 EUR.
  • Świat: wysyłka pocztą z dostawą w ciągu 7-10 dni roboczych – 170 PLN / 35 EUR.

Klient ponosi koszty wysyłki oraz ewentualnego zwrotu towaru.

Klient ma prawo do zwrotu zakupionych rzeczy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem koniecznym do zwrotu jest przesłanie nieużywanego i czystego produktu z załączonym dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Produkty należy odesłać postępując według wskazówek:

– wypełnić formularz reklamacji dostępny na stronie sklepu,

– spakować produkt/-y i odesłać przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

Fashion Time
ul. Krańcowa 134
97-500 Radomsko
z dopiskiem „ZWROT”

Zalecamy użycie oryginalnego opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone lub innego kartonowego opakowania zapewniającego dostarczenie zwrotu w nieuszkodzonym stanie.

UWAGA: rzeczy zamawiane indywidualnie lub pod inne wymiary niż standardowo dostępne w sklepie internetowym nie podlegają zwrotowi.

Paczka pozbawiona formularza zwrotu jest przesyłką, którą ciężko nam zidentyfikować. Z uwagi na ograniczoną możliwość rozpoznania przesyłki, paczkę przesłaną bez formularza zwrotu w środku termin 14 dni na zwrot płatności nie będzie obowiązywał.

 

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Aby reklamować towary kupione w sklepie internetowym, klient powinien przygotować produkt oraz informacje, które pozwolą Sprzedawcy potwierdzić dokonanie zakupów – fakturę lub/i potwierdzenie zamówienia.

Produkty należy odesłać postępując według wskazówek:

– wypełnić formularz reklamacji dostępny na stronie sklepu,

– spakować produkt/-y i odesłać przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

Fashion Time
ul. Krańcowa 134
97-500 Radomsko
z dopiskiem „REKLAMACJA”

UWAGA: rzeczy zamawiane indywidualnie lub pod inne wymiary niż standardowo dostępne w sklepie internetowym nie podlegają reklamacji.

PRANIE W NISKICH TEMPERATURACH

Należy dbać o czystość ubrań, piorąc je w niższych temperaturach. Pranie w niskich temperaturach jest delikatniejsze dla ubrań, zapobiega zbieganiu się tkanin, pomaga zachować kolory i zużywa mniej energii redukując emisję CO2.

ODWRACANIE ODZIEŻY NA WEWNĘTRZNĄ STRONĘ

Aby zmniejszyć stopień zniszczenia odzieży w procesie prania warto odwrócić ją na wewnętrzną stronę, co pomoże utrzymać kolory i chronić tkaniny, zachowując oryginalną jakość ubrań.

SUSZENIE ODZIEŻY

Suszarka bębnowa zużywa dużo energii. Rozwieszanie ubrań, zamiast suszenia w suszarce, pomaga dbać o odzież, ponieważ redukuje stopień zniszczenia tkanin – zapobiega gnieceniu się, zbieganiu i ścieraniu tkanin – oraz nie zużywa energii.

PIELĘGNACJA DZIANINY

Dzianina jest elastyczna, więc suszenie jej w pozycji pionowej może sprawić, że utraci swój pierwotny kształt. Aby zapobiec jej odkształceniu, należy suszyć ją w pozycji poziomej i przechowywać złożoną w szafie. Ponadto, aby zachowała swoją oryginalną elastyczność, należy prać ją ręcznie lub przy użyciu programów do ubrań delikatnych.

 

 

Zaloguj Się

Zaloguj Się aby zobaczyć Twoją listę życzeń i zapisać produkty